Frequently Asked Questions

Please note: We explicitly do not represent any social network and we are in no way affiliated to the platforms that our marketing service offers are about.
 
1. Kada započinje obrada moje narudžbe?
Ako ste svoju narudžbu dovršili prije 16.00 sati radnim danom, gotovo uvijek ćemo ju obraditi taj isti dan. U otprilike 90 % slučajeva vidjet ćete povećanje unutar 24 sata. Hitnije narudžbe, kao na primjer lajkovi za postove, fotografije i slično imaju veći prioritet tako da po pravilu s njima ranije započnemo. Preko vikenda i za poglede na Youtubeu bit će potrebno dan ili dva da se vide rezultati. U vrlo rijetkim slučajevima bit će potrebno do tri radna dana, iako se to dogodi iznimno rijetko. Period za korištenje usluge za bilo koji website započinje kada započne i povećanje.
 
2. Da li narudžbe funkcioniraju kao pretplate?
Ne. Morate samo napraviti jednokratnu uplatu. Nema višestrukih narudžbi.
 
3. Moram li dati svoje korisničke podatke?
Ne. Mi nikada ne zahtjevamo lozinke, administrativni status i slično.
 
4. Da li je moj račun osiguran od blokiranja, brisanja i tome slično?
Da. Mi se aktivno bavimo uslugama socijalnih medija od 2010 i prikupili smo značajno iskustvo. Svih ovih godina nismo imali ni jednu pritužbu vezanu za brisanje stranice od naših mnogobrojnih klijenata. Također, nikada nismo imali problem sa Twitterom, Google Plusom, Instagramom i Pinterestom. Ponekad, na Youtubeu, a pogotovo od proljeća 2014, znalo je doći do brisanja pojedinih videa. Ali također imamo metodu kojom možemo dobiti poglede za video uratke apsolutno sigurno (iako nešto sporije). Ako ste zadovoljni sa maksimumom od 2,000 pogleda za jedan video u danu, onda smo apsolutno siguran partner. Uvijek smo oprezni kada su u pitanju intervencije sa treće strane tako da uvijek jamčimo najveću moguću sigurnost za vaše stranice socijalnih medija i do sada smo uvijek bili uspješni.
 
5. Da li je korištenje ovakvog tipa usluge legalno?
Kupnja lajkova, pratitelja, pretplatnika i slično, koliko vidimo, uvijek je bila klasificirana kao legalna, bezopasna i neuvredljiva. Za bilo kakvo glasovanje, natjecanja i slično ovo pravilo ne vrijedi stoga uvijek odbijamo narudžbe takve vrste.
 
6. Da li je moguće da netko primjeti da su korištene usluge Social Media servisa? Koliko je diskretan sam proces?
Za vaše društeve medije, bilo da je to fan stranica, YouTube kanal ili neka druga mreža, u pravilu, tko je lajkao vaš sajt nije vidljivo trećim stranama. Ali, to se naravno razlikuje od mreže do mreže. Nama je iznimno stalo da uvijek pružimo najveći stupanj diskretnosti i nikada nećemo iskoristiti vaš link kao primjer ili ga otkriti nekome drugome. Ali imajte u vidu da ako netko baš pažljivo istražuje da naša usluga može postati primjetna. Pogotovo ako je povećanje neprirodno brzo, na primjer, kada se ne koristi naša opcija dnevnog limita. Za bilo kakva druga pitanja ili detalje, slobodno nas pitajte.
 
7. Postoji li garancija povrata novca?
Da. Nama je sasvim normalno da se novac treba vratiti ako obećana usluga ne može biti pružena. Zato uvijek nudimo samo ono za što smo sigurni da ćemo moći ispoštovati i bilo kakve iznimke su izuzetno rijetke. Isto vrijedi i za samo djelomično pružene usluge. Da dođe do takvog slučaja, nadoknaditi ćemo vam proporcionalni iznos. Ako ste u bilo kojem trenu nezadovoljni kvalitetom usluge, molimo da nam se direktno obratite kako bismo odmah procjenili situaciju i pokušali naći riješenje. Neovisno o problemu, uvijek smo spremni za dijalog tako da je poslovanje za sve uključene ugodno i pošteno.
 
8. Da li je isporuka naručene količine garantirana?
Da. Naručena količina biti će ispoštovana bez obzira na sve. Naš je posao dovršen samo ako je usluga u potpunosti izvršena. Ako u nekom slučaju to nije moguće, dobit ćete, naravno, nadoknadu.
 
9. Kada započinje izvršenje naručene usluge?
Obično izvršenje započne samo par sati nakon što smo primili uplatu, iako u iznimnim situacijama može proći i do tri radna dana.
 
10. Mogu li otkazati svoju narudžbu?
Moguće je otkazati narudžbu prije početka postupka. Jednostavno nas kontaktirajte, najbolje putem maila. Ali nakon što postupak započne, ne postoji opcija vraćanja usluge. Ako dođe do potrebe da se postupak naglo prekine, tada možemo dogovoriti djelomični povrat novca.
 
11. Kako je moguće potvrditi uspješnost usluge?
Do potvrde uspješnosti dolazi kada dođe do povećanja broja na vašoj fan stranici za video ili kanal. Kako ne bi došlo do nesporazuma, molimo da ne koristite usluge sličnih stranica. Što se tiče posredovanja sa njemačkim korisnicima, za većinu naših usluga koristimo sistem za praćenje novih lajkova, pogleda i slično.
 
12. Da li fanovi imaju neki interes za Fansite?
U pravilu, neki specifičan interes za fan stranicu, u početku, ne postoji. Ali ako vaša fan stranica ima neki zanimljiv sadržaj lako je moguće da fanovi razviju interes za vašu stranicu.
 
13. Što neće biti prihvaćeno?
Stranice sa sljedećim sadržajem:
bilo kakvo glasanje
nelegalne aktivnosti
rasizam, fašizam, ksenofobija
sadržaj za odrasle i u nekim slučajevima erotski sadržaj
kockanje, klađenje, trgovanje dionicama
lijekovi i naoružanje
nasilne video igre
poticanje nasilja
nakon konzultacija: politički sadržaj
 
Zadržavamo pravo odbiti bilo kakav drugi sadržaj.
 
14. Mogu li naručiti Facebook fanove za svoj privatni račun?
Ne. Ako imate privatni profil ne možete naručiti fanove za njega, samo pretplatnike. Ali, možete kreirati svoju fan stranicu, što je brzo gotovo. Za to možete pronaći upute ovdje:
 
15. Kako mogu dozvoliti pretplatnicima pristup svom privatnom Facebook računu?
Tu postavku možete pronaći pod „prijatelji“ -> ikona olovke -> postavke privatnosi. Tako će broj vaših pretplatnika biti vidljiv javnosti.
 
16. Mogu li kupiti Facebook subscribere za svoju fan stranicu?
Ne. Facebook pretplatnici ne postoje za klasične Facebook profile u vlasništvu pojedinaca. Ako želite kupiti za svoju fan stranicu morate kupiti lajkove ili fanove za Facebook fan stranicu.
 
17. Možete li dodati fanove na bilo koju Facebook fan stranicu?
Da, sa jednom iznimkom. Ne možemo dodati fanove na fan stranicu za kategoriju „Musician/Band“. Ali i to je lako riješiti. Kako bismo vam brzo pružili nove Facebook fanove, molimo da napravite sljedeće manje promjene:
za vrijeme trajanja naše usluge, molimo da promjenite kategoriju Facebook stranice na  „ People/artist“.  Tu malu promjenu možete napraviti pod „Info“, to je prva opcija. Gumb „edit“ će se pojaviti ako malo mišem kružite. Nakon izvršenja naše usluge možete se naravno vratiti vašoj prvotnoj postavci.
 
18. Podešena je restrikcija za neke zemlje i dobna granica za našu Facebook fan stranicu. Da li je to problem kada želim kupiti fanove?
Da. Molimo da uklonite bilo kakve restrikcije za zemlju ili dob za vrijeme trajanja usluge. U suprotnom, nećemo biti u mogućnost isporučiti vašu narudžbu.
 
19. Moraju li moj Facebook račun i postovi biti javni?
Da. Ne možemo isporučiti fanove, lajkove ili komentare ako je vaš profil postavljen da bude privatan.  Kako bi se neka fotografija mogla lajkati, vaš račun mora imati dopuštenje da ima pretplatnike, morate promjeniti postavku fotografije da bude javna ( ) i ako je potrebno promjeniti postavke privatnosti. Obično su prva dva koraka dovoljna.
 
20. Koji je link potreban kada se naručuju lajkovi za moj Facebook post?
Potreban nam je direktan link za vaš post. Ako kliknete na datum posta otvorit će se novi prozor automatski, sa samo vašim postom i novim URL-om. Ako nam date samo link za svoj profil ili fan stranicu, lajkove ćemo distribuirati na najnovije postove.
 
21. Koliko brzo možete isporučiti sudionike za Facebook događaje?
Obično, potrebno je 1-2 dana da bismo zabilježili narudžbu u naš sistem. Nakon toga potrebno je vrijeme koje je naznačeno na stranici usluge. Obično savjetujemo da kupite barem 10 dana prije datuma događaja. Ako nam se obratite samo par dana ranije, vjerojatno ćemo morati odbiti vašu narudžbu i izvršiti povrat novca.
 
22. Da li popis sudionika za Facebook događaj mora biti javan?
U pravilu, ne. Ali, ako popis nije javan, zapravo nemamo dokaz da li je popis sudionika koji smo pribavili zadovoljavajući. To također znači da ne možete uložiti prigovor u slučaju problema sa izvršenjem usluge.
 
23. Da li su pogledi na Youtubeu sigurni?
S obzirom da većina metoda sa sobom nosi i određeni rizik, mi radimo samo sa testiranim, pouzdanim partnerima. Zapravo nismo nikada imali neki problem sa brisanjem videa. Ipak, nismo u mogućnosti dati 100% jamstvo jer nikada ne možemo znati da li su pogledi dodavani sa neke treće strane, ali kada je naša usluga u pitanju možete biti sigurni. Također, imamo dnevni limit za lajkove i komentare tako da se oni distribuiraju kroz određeni period, tako da ni u tom pogledu ne postoji rizik.
 
24. Moram li postaviti svoj Instagram profil da bude javan?
Da. Vaš račun i slike moraju biti vidljive javnosti prije nego započnemo sa radom. Prije nego izvršite narudžbu, molimo da promjenite postavke.
 
25. Koji je link potreban kada naručujem lajkove za svoju Instagram fotografiju?
Potreban nam je direktan link vaše fotografije. Ako klikete na sliku, otvorit će se pop up prozor, samo sa slikom i novom URL adresom. Ako nam pošaljete samo link za svoj Instagram račun, mi ćemo raspodijeliti lajkove na najnovije postove.
 
26. Mora li moj Google plus profil biti javan?
Da. Inače nismo u mogućnosti započeti s kampanju skupljanja Google Plus pratitelja zato jer broj istih mora biti vidljiv za javnost.
Molimo vas da napravite tu promjenu prije vaše narudžbe.
Ovako to možete učiniti:
prijavite se na svoju Google Plus stranicu
na dnu pod „osobe“ naći ćete opciju „uredi“ - kliknite na nju kako bi se otvorio pop up prozor
odaberite „prikaži ljude koji su me dodali u krug“ i kliknite „spremi“.
 
27. Mogu li dobiti Google+1 lajkove za moju web stranicu ili postove na Google Plus?
Ne, ne možemo dati +1 za Google plus linkove. Možemo ponuditi pratitelje za Google Plus račune i gotovo bilo koji drugi URL, osim za Google Plus URL.
 
28. Sudjelujem u natjecanju. Mogu li kupiti lajkove kako bih si poboljšao šanse za pobjedu?
Ne. Kako smo već naveli na našoj stranici sa ponudama, ne pružamo lajkove za natjecanja, glasanje i slično. Možemo vam ponuditi lajkove za neki drugi post ili nove fanove za Facebook fan stranice. Hvala vam na razumjevanju.
 
29. Želim kontaktirati službu za korisnike. Kako to mogu napraviti?
Jednostavno nam pošaljite e-mail na _____ . Molimo da uključite svoje puno ime i identifikaciju narudžbe. Na taj način ćemo lakše provjeriti vašu narudžbu i odgovoriti vam na pitanje puno brže.
 
30. Zašto vam moram dati svoju adresu prilikom narudžbe?
Zakonski smo obvezni uključiti potpune podatke na računu. Kako bismo ispoštovali to pravilo, molimo da nam pošaljete potpune podatke. Nakon što to učinite, možemo izvršiti vašu narudžbu.