13 strategija za dobivanje više lajkova na Instagramu

Svatko voli lijepu sliku. To je vjerojatno razlog što je Instagram toliko popularan.

U 2020. je popularnost Instagrama eksponencijalno rasla! Zašto?

Slike puno znače u svijetu online sadržaja. Odlične su za reklamiranje ili promoviranje hvalevrijednog povoda.

Danas, najpopularniji Instagram profili generiraju angažman koji konkurira golemim platformama, kao što su Facebook, Pinterest i Twitter.

Jasno je da određeni popularni korisnici imaju odličnu vještinu za dobivanje lajkova na Instagramu. Koja je njihova tajna?

Ako ste prepoznali Instagram kao prihvatljivi način za osobno reklamiranje ili reklamiranje vašeg poslovanja, onda biste trebali težiti što većem broju Instagram lajkova.

Dakle, bez daljnjeg odugovlačenja, ovdje je 13 načina za dobivanje više lajkova na Instagram profilu.

1. Pobudite emocije kod vaših pratitelja

Slušajte, ako već nećete iskoristiti ništa iz ovog članka, zapamtite ovo: emocije prodaju!

Svijet reklamiranja se sastoji od činjenica. Ali ono što stvarno potiče online zajednicu su emocije. Zato razni video zapisi iz emisija s natjecanjem talenata dobivaju toliko puno lajkova, komentara i dijeljenja – zato što utječu na naše emocije.

Emocije pomažu Instagram pratiteljima da se međusobno povežu. Možete i trebali biste uključiti emocije u vaše slike. Evo kako.

Lica

Studije su pokazale da slike s licima izazivaju više angažmana od onih bez lica. To je socijalni aspekt Interneta. Pratitelji traže interakciju s drugim ljudima – čak i ako nije na osobnoj razini.

Pronađite način da više koristite lica na vašim slikama. Web je vezan uz ljude. Iskoristite to i nećete pogriješti.

Lica pomažu u dobivanju više lajkova na Instagramu

Emocionalne riječi

Riječi koje izazivaju osjećaj su mnogo moćnije nego što mi to mislimo. Ako objavljujete citate na Instagramu, birajte citate koji će dotaknuti srca vaših pratitelja. Naslov i/ili opis bi također trebali sadržavati riječi koje će izazvati strast. Emocije su ono na što će vaši pratitelji reagirati.

Emocionalne slike

Bijes, strah, ljubav, strast, opraštanje… to su riječi koje mogu biti prikazane pomoću vaših slika. Koristite slike koje prikazuju jake emocije i sigurno ćete dobiti više lajkova na Instagramu.

2. Napišite impresivnu Instagram biografiju

Sve je u stvaranju povezanosti. Mi to sada znamo. A kada je rijeć o stvaranju povezanosti, evo nekoliko stvari o vašoj Instagram biografiji.

Biografija je mali dio vašeg profila koji Instagram korisnicima govori nešto malo o vama ili vašem poslovanju. To je odličan način da se predstavite. Također je i odličan način da stvorite trajni utisak na Instagram pratitelje koji vas žele pratiti.

Ovo je članak o dobivanju više Instagram lajkova. Ali da biste dobili lajkove, potrebni su vam pratitelji, zar ne? Dakle, što više pratitelja možete dobiti uz pomoć vaše biografije, kasnije ćete dobiti više Instagram lajkova.

6 kriterija za pisanje odlične Instagram biografje

  • Još jednom, koristite emocionalne riječi u vašoj biografiji. Povežite se s vašom publikom. Pokažite im svoju humanost. Kao što David Alutcher stalno govori, pokažite emocije u prvoj rečenici.
  • Koristite emotikone. Stavite smiješne emotikone između riječi kako biste naglasili ton pisanja.
  • Budite kratki. Recite što je više moguće u što manje riječi. Kada završite, krenite ispočetka i uklonite nepotrebne riječi.
  • Dodajte važne kontaktne informacije, poput email adrese ili Skype ID-a Ako imate lokalnu tvrtku, uključite broj za kontakt.
  • Uključite poveznice na druge platforme, kao što su vaš Twitter profil, Facebook stranica ili blog.
  • Postavite svoju sliku u biografiju. Osim ako je baš nephodno, izbjegavajte korištenje drugih slika u vašoj biografiji. Umjesto toga, postavite sliku lica kako bi vas ljudi mogli prepoznati.

3. Držite se određenog rasporeda objavljivanja na Instagramu

Instagram se najviše koristi ponedjeljkom i četvrtkom. Te dane biste trebali objavljivati, ako želite dobiti više Instagram lajkova vaše stranice.

Dosljednost je također ključna za dobivanje više Instagram lajkova. Objavljujte u isto vrijeme danima kada objavljujete. Broj vaših pratitelja, bez obzira jesu li toga svjesni ili ne, nastavit će rasti jer će biti naviknuti na prikaz vašeg sadržaja u određene dane i određeno vrijeme.

Ako objavljujete jednom dnevno ili češće od toga, probajte to raditi uvijek u isto vrijeme. Postoje određena razdoblja tijekom dana, ovisno o vašoj lokaciji & industriji – kada je većina vaših Instagram pratitelja online. Saznajte koja su to idealna razdoblja i maksimizirajte generiranje lajkova na vašim objavama.

4. Objavljujte sadržaj koji je mnogo više od slika

Instagram se vrti oko slika. Ali postoje načini uključivanja sadržaja u obliku slike, a to je ono što biste trebali često raditi.

Tekst

Svaka slika vam omogučava pisanje relativno dugog opisa. Ja to vidim kao mini blogove. To je odličan način da potaknete angažman i dobijete više Instagram lajkova.

Sadržaj možete ponuditi i u obliku vaših slika. Fotografija nekoga tko drži ploču s nekom važnom porukom je vrlo snažna. Citati su i dalje vrlo popularni pa to iskoristite kako biste ljudi povezali s vašom porukom.

Savršena Instagram objava za lajkanje

Fotografije oglasnih ploča, reklamnih panela i otvorenih knjiga su izuzetno učinkovite. Jednostavne su i zasigurno će generirati mnogo lajkova na Instagramu.

Infografike

Tekstualni sadržaj nije jedini oblik alternativnog sadržaja na Instagramu. Infografike su odličan način prikaza sažetka bloga i njegovog brzog prijenosa do publike.

Razlog što su infografike toliko popularne je u tome što omogućavaju Instagram korisnicima pregledavanje informacija bez da moraju trošiti vrijeme na čitanje dugačkog bloga. Sve važne informacije su dostupne na jednom mjestu. Zbog ovog “jednostavnog” sadržaja će vas korisnici rado pratiti.

Video zapisi

Instagram video zapisi se dokazuju kao vrlo učinkoviti za generiranje lajkova. Oni vam omogućavaju kreiranje priče ili izricanje poruke u kratkom vremenu. Koristite video zapise s vremena na vrijeme i gledajte kako vam lajkovi ravnomjerno rastu.

5. Radite ono što uspijeva i nastavite to raditi

Na kojoj je vašoj objavi ovog tjedna bilo najviše angažmana? Ako ne znate odgovor na to pitanje, ne koristite analiku vašeg profila.

Postoje različiti dostupni alati koji vam pomažu u analizi vaše Instagram aktivnosti. Iconosquare je jedan od najpopularnijih, ali postoje i drugi koji bi vam mogli biti jednostavniji.

Analitički alat će pratiti vaš Instagram profil te vam predočiti izvještaje za vaše najpopularnije izvještaje. Pogledajte iz objektivne persepektive što se sviđa vašim pratiteljima te pokušajte s vremenom objavljivati sličan sadržaj.

Druga dobra strategija je proučavanje vaše konkurencije. Pogledajte što oni rade te bilježite koje njhove objave generiraju najviše angažmana. Ne morate ih kopirati, ali dobit ćete dobru ideju kako dobiti više Instagram lajkova za vašu vlastitu stranicu.

6. Naučite koristiti hashtagove na Instagramu

Ako ste vidjeli hashtagove na društvenim mrežama, ali niste sigurni što rade ili kako funkcioniraju, evo vam jednostavno objašnjenje.

Hashtag sprema objavu (tamo gdje se pojavi) u kategoriju istog naslova. Dakle, ako stavite hashtag “InstagramRules na objavu o Instagramu, bit će izlistana s ostalim objavama u kojima se pojavljuje isti hashtag.

To je odličan alat za društvene mreže jer pomaže ljudima uz pomoć jednog klika pronaći sav sadržaj vezan uz ono što traže. Ovo je nekoliko načina kako biste trebali koristiti hashtagove na Instagramu:

Hashtagovi o lokaciji

Lokacije su odličan način da pokažete ljudima gdje ste aktivni. Ako se nešto zanimljivo događa u nekom području ili državi, možete uz pomoć hashtaga označiti događaj. Drugi će vidjeti vašu aktivnost kada pogledaju taj hashtag.

  • #iloveLondon
  • #KansasEvents
  • #AtTheBeach

Hashtagovi o specijalnom danu

Posebni praznici ili događaji će vam dati puno pregleda kada pomoću hashtaga označite dan. Uvijek je korisno da na neki način sudjelujete u posebnom prazniku i dobijete izloženost za vaš cilj. Možete čak i pomoću hashtaga označiti određeni dan u tjednu za uobičajenu izloženost. Možete poruku fokusirati na 2020., ako to dodate u vaš hashtag.

  • #VotingDay
  • #XmasShopping
  • #MondayBlues
  • #HappyHumpday

Jedinstveni hashtagovi

Neki Instagram profili kreiraju jedinstvene hashtagove kako bi ih korisnici lako identificirali unutar industrije. To može biti vaše ime i prezime, slogan ili samo fraza s kojom je povezan vaš cilj.

  • #JustDoIt
  • #DrinkCoke
  • #ImLovingIt

Popularni hashtagovi

Kada koristite popularne hashtagove, možete biti sigurni da ćete imati veliku izloženost.. Koristite ih dovoljno često i počet ćete dobivati preglede, a kao posljedicu toga i nove pratitelje i lajkove vaših Instagram objava. Pronađite način da povežete te popularne hashtagove s vašim osobnim ciljem.

  • #blackandwhite
  • #happiness
  • #motivation

7. Budite realni

U 2020., Instagram pratitelji vole dosljednost. Ako možete održavati stalno pisanje objava koje se pridržavaju određene teme, uskoro ćete dobivati više Instagram lajkova vaših objava.

Koristite autentične slike

Prvo pravilo za dobivanje više lajkova vaših Instagram fotografija je da budu jedinstvene. Ako imate poruku, pronađite način da ju iskažete na jedinstven način. Čak i ako je ta poruka već ranije iskazana, možete ju učiniti zanimljivom ako je učinite originalnom. Fotografija je odličan način za to, ali niste ograničeni samo na taj medij.

Nemojte pretjerivati s uređivanjem. Neka ostane u izvornom obliku što je više moguće. Instagram korisnici se uglavnom bolje povezuju s autentičnim, prirodnih fotografijama.

Filtri

Možda biste trebali zaboraviti na sve filtre, ali jasno mi je da se neki profili oslanjaju na filtre kako bi osigurali dosljednost. Ako koristite filtre, budite dosljedni i koristite ih namjenski, ali ne pretjerujte.

Izbjegavajte filtre na Instagramu

8. Kupite Instagram lajkove za vaše objave

Instagram ima vlastiti algoritam koji signalizira koji su profili relevantni, a koji nisu. Što više lajkova svojih objava dobijete, vaš profil postaje relevantniji!

Možete odmah pogurati svoj profil kupnjom Instagram lajkova za određene objave. Ako planirate kupovati Instagram lajkove, pripazite da ih kupujete od renomirane tvrtke koja pruža autentične lajkove, a ne lažne.

9. Povežite se s vjerodostojnim Instagram računima

Vrlo je vjerojatno da drugi Instagram računi imaju slične objave kao i vi. Također ćete možda doći do zaključka da određeni profili imaju sadržaj koji bi vrijedilo podijeliti na vašem proflilu.

Pogledajte popularne račune i koristite ih za pronalazak sadržaja koji vrijedi podijeliti. Također ih koristite kako biste saznali što je trenutno popularno i na kojim objavama su Instagram korisnici angažirani.

Nemojte samo pratiti popularne Instagram profile. Uvjerite se da profili koje ćete pratiti imaju nešto vrijedno za vaš profil.

10. Korisite pozive na djelovanje kroz ostale kanale društvenih mreža

Postoji jedna jedna stvar koju morate znati o društvenim mrežama. Morate ljudima reći što da rade, ako želite da to učine.

Poziv na djelovanje je obavezan u svakoj Instagram objavi. Morate ljudima reći da lajkaju vašu objavu kako biste dobili Instagram lajkove. Ako se ona nekome sviđa, možda to neće pokazati uz pomoć LAJKA – osim ako im ne kažete da to učine.

Instagram se uglavnom vrti oko slika. Ali kao što sam već spomenuo, uključeno je i mnogo tekstualnog sadržaja.

Svaka objava ima opis koji vam omogućava dodavanje sadržaja vašoj slici ili fotografiji. To je važan segment rada s Instagramom. Svaki put kada nešto objavljujete, dodajte sadržaj i neka to UVIJEK bude s namjerom. Ako želite Instagram lajkove, recite vašim pratiteljima da lajkaju vaše objave. Vrlo jednostavno.

11. Održite natjecanje

Na mnogo načina, Instagram je pogodniji za natjecanja od ostalih kanala društvenih mreža. Možete ga pojednostaviti nudeći jednu prijavu po lajku, ili možete biti vrlo kreativni.

Selfi natjecanja

Kako je Instagram nastao? Selfiji! Smisao Instagrama je bila objava trenutne vlastite slike, gdje god da ste se nalazili i što god da ste radili.

Iskoristite tu tradiciju tražeći od vaših Instagram pratitelja da uslikaju selfi dok koriste vaš proizvod ili radeći nešto povezano s vašom nišom. Pobjednik ne samo da će osvojiti nagradu, nego će njegova fotografija biti obavljena na vašoj stranici!

Natjecanja s glasovanjem

Možete koristiti slike kako biste potaknuli svoje pratitelje na glasovanje. Svaki sudionik mora lajkati jednu od tri slike. Slika s najviše lajkova će biti promovirana kao pobjednička slika. Tako ćete dobiti Instagram lajkove na sve tri slike, a vjerojatno ćete dobiti i puno angažmana na pobjedničkoj slici.

Natjecanja s oznakama

Možete koristiti i hashtagove za kontroliranje određenih natjecanja. Koristite određeni hashtag (nešto jedinstveno), kako biste mogli vidjeti sve objave ili komentare povezane s vašim natjecanjem. Tako ćete lako razlikovati konkurente pomoću komentara, objava ili čak vanjskih hashtagova kao prijave.

12. Povežite se sa svojim partnerima

Jeste li bliski s ostalim tvrtkama ili strankama koje se bave poslom ili nišom kao i vi? Naravno da jeste!

Ako oni također imaju Instagram profile, možete iskoristiti njihove pratitelje i dobiti pratitelje koje zanimaju slične stvari kao i vas.

Budite oprezni kada to radite. Ne želite da izgleda kao da kradete tuđe pratitelje.

Budite zanimljivi i angažirani na drugom profilu i brzo ćete dobiti više pratitelja vašeg Instagram profila. Na taj način ćete dobiti i dodatne lajkove – ako pri objavama slijedite smjernice navedene u ovom članku.

Ako ne razumijete što je partner, evo nekoliko primjera:

  • Izvorna niša o vrtlarstvu bi se mogla partnerski povezati s piscima knjiga, graditeljima staklenika, distributerima organskih gnojiva & pesticida, itd.
  • Tvrtka koja proizvodi tenisice bi se mogla partnerski povezeti s distributerima, dobavljačima kože, dizajnerima i sportskim časopisima.
  • Glazbenici mogu pratiti i komentirati profile drugih glazbenika istog žanra, kao i one tonskih snimatelja, trgovina s instrumentima, itd.

Važna napomena: Partner NIJE izravni konkurent. Iako će se neki Instagram profili partnerski povezati s istim industrijama, to su uglavnom industrije koje posluju u drugim državama ili područjima, kako ne bi jedni drugima bili konkurencija.

13. Podijelite vašu priču

Zaključimo s ovim. Ako ste na Instagramu, ne zaboraviti s ljudima podijeliti vašu priču. Ako zanemarite taj ključni element, vjerojatno nećete biti uspješni.

Instagram je nedavno na svojoj platformi implementirao Stories opciju. To vam omogućava korištenje fotografija kako biste povezali važne događaje i ispričali priču. Stvaranjem zanimljive priče generirat ćete više lajkova za povezane Instagram objave.

To je ono što ljudi traže na Instagramu – vašu priču. Svatko ima svoju priču.

Koja je vaša?