12 načina za dobivanje više pratitelja na Instagramu

Koliko je vaše poslovanje sada uspješno?

Svaki uspješni vlasnik tvrtke zna kako se prilagoditi trenutnoj kulturi. Instagram je danas vrlo popularan kanal društvenih mreža koji se temelji na slikama.

Vrijeme je da iskoristite ovu platformu i predstavite svoje poslovanje širokoj publici. Oni vas čekaju. Ali jednu stvar morate znati: ova publika reagira na vizualni podražaj.

Danas ću vam pokazati kako da dobijete više pratitelja na Instagramu koristeći pametne metode & impresivne slike.

Fotografije i slike pomažu u rastu – ako im to dopustite. Instagram vam daje mogućnost da vaše slike govore same za sebe. Ako možete iskoristiti ovu tehniku i pri tome ostati dosljedni, steći ćete odgovarajuće fanove na Instagramu kojima možete reklamirati svoj proizvod ili uslugu.

Balansiranje s vizualnim, tekstualnim i tehničkim

Evo nešto važno što morate svhatiti: Instagram je mješavina vizualnog, tekstualnog i tehničkog reklamiranja.

Ako možete razumjeti i balansirati sa sva tri aspekta, bit ćete uspješni u reklamiranju na Instagramu!

Podijelio sam ovaj članak u tri kategorije. Svaka će vam pomoći u dobivanju više pratitelja na Instagramu, ako naučite kako s njima pravilno balansirati.

  • VIZUALNI aspekt: Što učiniti vezano uz vaše trenutne slike.
  • SADRŽAJNI aspekt: Kako povećati iskorištavanje dijela vezanog uz sadržaj.
  • TEHNIČKI aspekt: Što učiniti za više Instagram izloženosti na webu.

Vizualno govoreći…

1. Shvatite psihologiju slike

Svaka boja nosi vlastitu poruku.

Svaki put kada ugledate brend u bilo kojem kontekstu, u vama se stvara poseban osjećaj – bez obzira jeste li toga svjesni ili ne.

Ako možete razumjeti tu dinamiku između promatrača i boje, možete stvoriti bolje Instagram slike koje će prenijeti vašu poruku.

Želite li da vaš brend smatraju odvažnim? U tom slučaju bi CRVENA trebala biti vaša boja.

Praktično i ekološki prihvatljivo? ZELENA će prenijeti poruku.

Mlado i popularno? NARANČASTA označava ove pridjeve glasno i jasno.

Ne udaljavajte se od teme

Ne mogu sve vaše slike biti iste boje. A ne možete niti postaviti filtar za boje na svaku sliku koju napravite/objavite.

Ali kada je riječ o prikazu vaših slika na Instagramu, morate prenijeti pravu poruku. Boja je važan vizualni aspekt svake slike.

Ako želite stvoriti određeni osjećaj kod vaše publike, morate naučiti pobuditi taj osjećaj.

2. Stvorite jedinstvenu temu za vaše jedinstvene slike

Evo ukratko nešto o filtrima. Osobno, ja nisam njihov ljubitelj. Ali to je uglavnom zato što ih korisnici Instagrama ne znaju pravilno koristiti.

Kako ne koristiti filtar

Filtri na vašim slikama mogu poslati poruku “ovo je lažno”. Ako prečesto koristite filtre za izmjenu slika, korisnici se neće povezati s vašim slikama. Ako je vaš cilj falsificirati sliku ili ju na neki način prikriti, to je krivi pristup.

Kako ispravno koristiti filtre

Filtri mogu biti dobra stvar. Ako koristite filtre kako biste održali temu za svaku sliku koju objavite, stvorit ćete dosljednost. A svaki pratitelj voli dosljednost.

Dosljednost daje svrhu vašem procesu filtriranja. Dakle, ako ne koristite filtre da biste pomogli korisnicima da vas prepoznaju na svom feedu, klonite ih se.

3. Dirnite ih u srce

emocionalna fotografija oca i očuha s vjenčanja

Delia D. Blackburn – deliasphotos.com

Iznad je slika oca na vjenčanju svoje kćeri. Čovjek iza njega je mladenkin očuh. Biološki otac je učinio odvažan potez na njenom vjenčanju te je inzistirao da ju oboje prate i predaju zbog toga što je ipak očuh imao važnu ulogu u njenom životu.

Ako ova slika u vama nije pobudila emocije, onda ne znam što bih vam rekao.

Iz ove slike možemo puno naučiti. Pogledajmo tri važna emocionalna aspekta kojima će svaki Instagram pratitelj teško odoljeti.

Korisnici reagiraju na ljude

Ova slika sadrži dvije osobe. Nešto je potpuno stvarno u tome.

Vaši korisnici će reagirati na ovu sliku jer im omogućava da se povežu s drugim ljudima.

Korisnici reagiraju na emocije

Čovjek sprijeda je odlučan učiniti pravu stvar. Čovjek iza njega je iskreno dirnut njegovom gestom. Javila se izrazito jaka emocija.

Korisnici reagiraju na priče

Iako će vam možda trebati kratak opis o tome što se događa na ovoj slici, većina priče je prilično očigledna.

Ova slika dočarava jasnu sliku: par ima kćer. Par se rastaje. Pojavljuje se očuh i radi sve što se od njega očekuje za svoju novu obitelj. Kćer se udaje i uživa u angažiranosti oba oca.

To je prekrasna priča!

4. Naučite kada dijeliti

Instagram se vrti oko dijeljenja tuđih slika. Zapravo, visoki postotak slika na Instagramu su dijeljene slike u odnosu na originalne slike.

Pitanje koje si morate postaviti je: “Kada bih trebao stvarati jedinstvene slike, a kada bih trebao dijeiti tuđe slike?”

Važno je činiti i jedno i drugo.

Nema razloga propustiti odlične druge objave koje su relevantne za vašu stranicu samo zato što sami stvarate originalne slike.

S druge strane, nemojte odustati od originalnih slika puneći vašu stranicu s dijeljenim slikama.

Tekstualno govoreći…

5. Pozivi na djelovanje

Želim da zapamtite da je Instagram moćan poslovni alat. Ali nitko neće raditi ono što vi želite, osim ako im vi to ne kažete.

Svaki put kada objavite sliku na vašoj stranici, zapamtite da to učinite s ciljem. Jedan od ciljeva bi trebao biti da navedete Instagram korisnike da prate određenu radnju.

primjer poziva na djelovanje

Bez obzira da li nešto direktno prodajete, poklanjate nešto ili pokušavate educirati vašu publiku, pozivi na djelovanje su neizmjerno važni.

Kada objavljujete sliku, zapitajte se: “Kako želim da moja publika reagira?”

Sada uključite jasni poziv na djelovanje u opis slike ili u samu sliku. Želite li pratitelje, recite svojoj publici da vas prati!

6. Tekst u slikama: pravila korištenja

Korištenje teksta ili podnaslova u slici predstavlja odličan način za širenje poruke na Instagramu.

Ali postoje neke zamke u ovoj strategiji.

Što NE činiti

Ako stalno koristite vaše slike kao izliku za prijenos tekstualnih poruka, niste shvatili bit Instagrama – i korisnicima će vjerojatno dosaditi vaše objave. Ljudi žele vidjeti slike. Stoga, ako ne možete prenijeti poruku bez riječi, morate ponovo razmisliti o vašoj strategiji.

Druga zamka je korištenje teksta u slikama te ujedno pokazivanje vaše loše vještine pisanja. Koristite li tekst u slikama, provjerite da je sve sažeto i točno. Instagram pratitelji, kao i ostali korisnici društvenih mreža, poznati su po prestanku praćanja stranica gdje se često iznova pojavljuje loša gramatika.

Stvaranje originalnih tekstualnih slika

Da biste najbolje iskoristili objave s tekstom u slici, budite originalni. Prilagodite objave da odgovaraju vašoj niši kako biste zainteresirali vašu publiku & zabavite ju sa svakom prilagođenom slikom koju stvorite.

Ovdje su neke ideje za stvaranje originalnih objava sa slikom:

  • Meme su uvijek odlična ideja. Koristite uobičajene meme slike i pridržavajte se tonaliteta slika. Sada prilagodite vaš meme kako bi ga uskladili s onim s čime se vaša publika identificira.
  • Humoristični stripovi također mogu prenijeti relativno dugu poruku. Ako kreirate prilagođeni strip, neka bude zanimljiv, a ne samo za potrebe prodaje.
  • Inspirativni citati mogu vašu publiku dirnuti u srce. Svakako ubacite nešto o vašoj tvrtci ili vašu poruku.
  • Video zapisi su također prikladni za Instagram. Ako znate kreirati odličan prilagođeni video zapis, vaš Instagram račun će brzo postati popularan.

7. Stvaranje impresivnog opisa slike

Zašto svaka slika koju objavite treba imati opis?

Naslovi vaših slika će korisnicima pomoći da vas pronađu. Nemaju tolikog utjecaja na vašu trenutnu publiku, ali imaju na vaše potencijalne buduće Instagram pratitelje.

Opisi su važni jer će pomoću njih Google optimizirati vaše objave.

Dakle, što bi svaka Instagram objava trebala sadržavati?

Ključne riječi

Trebate pronaći listu povezanih ključnih riječi koje su relevantne za vašu stranicu. Koristite te ključne riječi u vašim opisima objava i naslovima slika kako bi vas drugi lakše pronašli. To je jedan od najbržih načina za dobivanje više Instagrama pratitelja.

Poveznice

Google uočava poveznice. Uvijek povežite alternativne platforme sa sadržajem (kao što su Facebook, Twitter ili neki slični blogovi koje imate) s vašim Instagram objavama i obrnuto. Postoji vjerojatnost da će onaj koga je zainteresirala vaša Instagram objava biti zainteresiran i da provjeri vaše ostale online aktivnosti.

Hashtagovi

Više o hashtagovima ću pisati u sljedećoj točci. Dovoljno je reći da bi hashtagovi trebali biti uključeni u vaše opise. To ne znači da biste trebali koristiti mnogo hashtagova da biste bili primijećeni. Kvaliteta je važnija od kvantiteta. Zapamtite to.

Odličan sadržaj

Imate mogućnost opisati vašu objavu Instagram pratiteljima. Pametno to iskoristite. Napišite oko 150 riječi i neka bude zanimljivo. Odličan sadržaj u vašim objavama će potaknuti angažman te će ljudi biti spremniji za komentiranje.

8. 3 vrste hashtagova koje biste trebali koristiti

Hashtagovi su jednostavni za razumjeti. Oni kategoriziraju vaše objave s drugim objavama koje sadrže isti hashtag. Ako netko negdje drugdje klikne na taj hashtag, doći će i do vaše objave, ako ste koristili isti hashtag.

Postoje tri važna hashtaga koje bi trebali uljučiti u vaše objave:

  • Popularni hashtagovi
  • Jedinstveni hashtagovi
  • Određeni hashtagovi

Pratite masu

Popularni hashtagovi će pomoći da vaše objave dobiju više lajkova od Instagram pratitelja koji vjerojatno nikad nisu čuli za vas.

Tu i tamo koristite popularne hashtagove. Ne morate to prečesto raditi, budući da će vam ti hashtagovi osigurati veliku izloženost.

Budite jedinstveni

Iako možda zvuči kontradiktorno, morate biti i jedinstveni. Stvorite vlastiti jedinstveni hashtag.

Kim Saeed koristi hashtag #ByeByeNarc kako bi pomogla žrtvama narcisoidnog zlostavljanja u lakšem pronalasku njenih objava. Možete i izmisliti vaš vlastiti hashtag. Ako je lako pamtljiv, Instagram pratitelji će kada ga vide objavu povezati s vama.

Budite određeni

Određeni hashtagovi koji su povezani s lokacijom ili vremenom su također velika pomoć za dobivanje više Instagram pratitelja.

Ako je povezano s vašom objavom, uz pomoć hashtaga označite da se nalazite na određenom mjestu ili da govorite o određenom trenutku. Praznici i mjesta su odlični načini da stvorite interes za vaše objave.

Ali opet, pripazite da objavljujete ono što odgovara tim hashtagovima. Ne koristite ih bez razloga jer će to uzrujati vaše korisnike.

9. Ispričajte priču uz pomoć vaših slika

primjer slike koja priča priču

Dotaknuli smo se pričanja priča nešto ranije, ali to vrijedi spomenuti ponovo.

Zaista želim da razmislite o tome kako vaše slike mogu ispričati priču. To nije brz, jednostavan proces. Ako želite da se vaša Instagram publika poveže s vašim objavama, razmišljajte o tome što ćete objaviti.

Kako ispričati priču

Prije nego ispričate priču, morate IMATI priču.

Pa, koja je vaša priča? Sve to spojite i onda razmislite kako možete koristiti slike da budu povezane s vašom pričom. Razmišljate izvan okvira svaki put kada poželite povezati priču na vašem Instagram profilu.

Evo malo inspiracije:

  • Napravite humoristični strip
  • Koristite razne predmete na vašim slikama koji simboliziraju različita sjećanja ili događaje
  • Koristite domišljate pozadine na vašim slikama kako biste označili nedavni događaj

Ne morate se uvijek oslanjati na opise vaših slika za pričanje priča. Koristite sliku takva kakva je i sigurno ćete dobiti više angažmana te ujedno i više pratitelja na Instagramu.

Tehnički govoreći…

10. Pisanje blogova i Instagram

Kada pogledamo tehničke aspekte Instagrama, ne možemo zanemariti važnost pisanja blogova.

Pisanje blogova i Instagram odlično idu zajedno. Ako ih ne kombinirate, propuštate vrlo moćnu marketinšku tehniku.

Google voli blogove koji sadrže slike. A ako su te slike u skladu s većinom točaka navedenih iznad, korisnici će ih rado dijeliti.

Uz to, možete dodati i poveznice na vaš blog u vašim opisima slika ili naslovima. Uvijek povežite to dvoje. Nećete požaliti.

11. Kupite Instagram pratitelje

Instagram koristi algoritam koji ocjenjuje vašu popularnost. Ako ste popularni, vaše objave će se promovirati korisnicima koji nisu vaši vjerni Instagram pratitelji.

Pitanje je :”Kako da steknem popularnost kada započnem koristiti Instagram?”

Postoje načini kako možete kupiti Instagram pratitelje za vašu stranicu. To su stvarni korisnici s Instagram računom koji će odmah lajkati vašu stranicu i angažirati se na vašim objavama pomoću lajkova i komentara.

Kako ćete dobivati više angažmana, to će stvoriti pozitivni pomak vaše stranice. Više Instagram korisnika koje zanima vaša niša će vas početi primjećivati, a broj vaših pratitelja će rasti.

12. Ostali kanali društvenih mreža

Google želi vidjeti mrežu s aktivnostima između različitih kanala društvenih mreža. Ako ste na Instagramu, to je odlično!

Ali također je važno biti i na drugim kanalima jer vam to omogućava stvaranje više različite publike koja se može dijeliti između vaših profila.

Stvaranje mreže između različitih oblika platformi sa sadržajem će dovesti promet na vaš Instagram račun. To je dokazana metoda jer internetski korisnici vole određeni sadržaj.

Jedna osoba više voli čitati blog, umjesto da prati Instagram račun. Ali ako ćete čitatelje bloga često izlagati upečatljivim slikama na vašim blogovima, oni će nakon nekog vremena postati vjerni Instagram pratitelji.

Samo pripazite da se slike na vašim blogovima mogu dijeliti tako što ćete dodati Instagram dodatak. To će omogućiti vašim čitateljima da mogu odmah dijeliti slike na Instagramu.

Jednosatni izazov

Možda ste naišli na ovaj članak jer ste tražili brzi način za dobivanje više pratitelja na Instagramu. Iako će vam neki od ovih savjeta pomoći u tome, većina ipak zahtijeva malo truda.

Htio bih vas izazvati na jednosatni izazov svakog dana u tjednu tijekom 30 dana. Isprobajte barem jednu ili dvije od ovih tehnika te ih koristite naizmjenično tijekom jednog od nadolazećih mjeseci u 2018.

Pratite vaše Instagram pratitelje i mjerite koliko novih ćete dobiti u 30 dana, nakon korištenja nekih od ovih stategija.

Mislim da ćete biti ugodno iznenađeni rezultatima.